niedziela, 2 lutego 2014

Rozdział 6

Proszę przeczytajcie notkę pod rozdziałem :)) dziękuję♥

-Cześć Zoe!
-Umm Marcel, cześć- odpowiedziałam zakłopotana. Nie byłam pewna czy Marcel widział to, iż wychodzę z samochodu jego brata, więc zamierzyłam trzymać gębę na kłódkę.
-Czy to był samochód Harrego?- zapytał, upewniając się że nie stoi już na parkingu. Czyli to widział.
-Taa, podwiózł mnie- nie wyjawiłam mu prawdy. Powiedzenie "Taa, twój nienormalny brat zajechał mi drogę i kazał mi wsiąść do swojego samochodu" brzmiałoby niemoralnie.
-Och- odpowiedział tylko tyle i posłał mi niewielki uśmiech- Jak podoba Ci się uczelnia? - zmienił temat, za co byłam mu bardzo wdzięczna.
-Uczelnia wygląda spoko, ale niektórzy profesorowie...- nie skończyłam mówić, ponieważ razem z Marcelem zaczęliśmy chichotać. Jasnym było to,że oboje pomyśleliśmy o pani Davies, która przez pół zajęć pokazywała nam swoje żylaki na nogach, oraz demonstrowała na biednym Jacobie jak wykonać relaksujący masaż.
Szczerze mówiąc Marcel jest całkiem zabawny i mogę go nazwać moim dobrym kumplem. Uważam, że jest naprawdę przyjacielski i mogę z nim szczerze pogadać. Najbardziej zdziwiło mnie to, że są absolutnym przeciwieństwem Harrego. Jest miły, sympatyczny i nie bzyka innej dziewczyny co noc. Nie wyssałam oczywiście tego z palca. Wszystkie tapeciary  huczą o tym ile to Harry zaliczył lasek w ciągu życia. To wręcz przezabawne, jakże one są tępe. Marcel zdążył mi już opowiedzieć jak dobijały się do jego drzwi, ponieważ poprzedniej nocy je przeleciał, a one liczyły na wielką miłość. Marcel oczywiście nie ma takiego powodzenia jak on, zdążyłam to zauważyć. Niegrzeczność Harrego jest tylko wabikiem na dziewczyny.

Po miłej pogawędce z Marcelem i wymianie numerów, postanowiłam w końcu iść do akademika. Poprosiłam recepcjonistkę o klucz do pokoju 409 i weszłam do windy. Przemierzając długi korytarz, rozmyślałam o całym dzisiejszym dniu...

                                                                ***

-Zu twój budzik dzwoni już 4 raz, wstawaj bo się spóźnisz- oh nie już tyle razy włączałam drzemkę? Wzięłam telefon do rąk, aby sprawdzić która godzina. Zmrużyłam lekko oczy przez palące światło słońca. Kurde 9:07 a zajęcia mam o 10. Wyskoczyłam z łóżka jak oparzona, ponieważ nie miałam zamiaru spóźnić się na zajęcia już w drugim dniu.
-Zoe słyszałaś!? w sąsiednim akademiku jest dziś o 18 impreza! idziemy co nie?- szczerze? nie miałam ochoty nigdzie iść. Ale znając życie, Lucy nie dałaby mi spokoju, zresztą, jak zawsze. Nie mam wyboru,zaciągnie mnie tam siłą.
-Nie chce mi się, ale chyba nie mam wyboru nie?
-No nie masz, zresztą dopiero zaczynamy studia, nikogo nie znamy więc trzeba zawierać nowe znajomości- mówiła skacząc przy tym po swoim łóżku. Nie mogłam jej odmówić, była taka podekscytowana.W sumie to tylko jedna impreza.

Przypominając sobie która godzina,wzięłam szybki prysznic zabrałam z szafy 
swoje ubrania w biegu wkładając wszystko na siebie. 
Zrobiłam w ekspresowym tempie kreski eyelinerem 
i byłam mniej- więcej gotowa. Pobiłam dziś chyba rekord w ogarnianiu się do szkoły bo jest dopiero 9:45. Nie było czasu na to, aby iść na uczelnie pieszo dlatego pojechałam samochodem.

                                                               ***
Wielkie, szklane drzwi ustąpiły pod pchnięciem mojej ręki. Szczerze mówiąc myślałam, że na uczelni jest nieco ciszej, ale myliłam się, chociażby ze względu na to, że grupy liczą ponad 50 osób. Doszłam do mojej szafki biorąc z niej potrzebne rzeczy na dzisiejsze zajęcia. Na studiach plusem jest to, że na wykładach można robić co tylko się chce. Można jeść, grać, gadać i tym podobne, jest pełen luz a wykładowcy mają na to wyjebane. To nasza sprawa jak się przygotujemy do sesji. 
W pewnym momencie zauważyłam, że ktoś idzie w moją stronę. Obróciłam głowę, aby sprawdzić go się natarczywie na mnie gapi. Oh super.. koledzy Harrego.
-Cześć- zawołał jeden, orientując się, że w końcu otrzymał tak upragnioną uwagę.
-Cześć- odpowiedziałam beznamiętnie 
-Nie zdążyliśmy się chyba poznać prawda? Ja jestem Zayn, to jest Niall a to Louis- wskazywał kolejno. Posłałam lekki uśmiech do każdego z nich, ściskając ich dłonie.
-Jestem Zoe- poinformowałam już z większym entuzjazmem niż przedtem.
-W naszym akademiku jest dziś impreza, przyjdziesz?
-Umm, tak wybieram się z koleżanką- oh nie! to musi być też akademik Harrego!
-To świetnie! widzimy się wieczorem- uśmiechnął się Lou i pomachał mi na pożegnanie, odchodząc od mojej szafki.
Pod salą stała grupka osób, przy której dostrzegłam również Marcela.
-Hej- przywitałam go, orientując się, że rozmawia z jakimś chłopakiem.
-Cześć Zoe- uśmiechnął się do mnie ukazując swoje dołeczki w policzkach. Jeej on też je ma.
-Yghym- odchrząknął towarzysz Marcela uśmiechając się do mnie
-A tak, to jest Liam, mój przyjaciel, a to jest Zoe moja.. nowa ..koleżanka?
-Tak, koleżanka- powtórzyłam zmieszana.
-Oh, cieszę się, że Cię poznałem, Marcel o tobie wspominał, rzeczywiście nie kłamał.. jesteś naprawdę czarująca- zachichotał, na co Marcel go szturchnął i zrobił się czerwony. Coo? Marcel powiedział mu, że jestem czarująca? To dość dziwne. Nie wyobrażam sobie Marcela mówiącego, że ktokolwiek jest ładny a tym bardziej czarujący. Na samą myśl rośnie mi serce, bo jest to dość miłe. 
Moją pierwszą lekcją są zajęcia z rysunku. Architektura niestety, ale nie jest zbyt łatwa. Wymaga precyzji oraz rysowania dużej ilości rysunków. 
Sala wygląda, jak sala kinowa i wszyscy siedzą w rzędach obok siebie. Dosiadłam się do rzędu, obok Marcela i Liama. Ucieszyłam się gdy obok mnie usiadła jakaś dziewczyna, która wydawała się sympatyczna. Przedstawiła mi się i wyjęła laptopa. 
Zajęcia były dość nudne, ponieważ wykładowca tłumaczył co będziemy robić przez ten rok. Zdaje się, że jest on jak na razie najbardziej opanowany i ogarnięty. Postanowiłam zabić nudę i zaczęłam pisać sms'y z Lucy. Wtem poczułam,że ktoś wyrywa mi urządzenie z ręki. Obróciłam się , aby sprawdzić kto był sprawcą tak haniebnego czynu. Kurde to Harry, nawet nie zorientowałam się jak usiadł za mną.
-Oddaj mi telefon- parsknęłam w jego stronę, wyciągając ręce po moją własność. Domyśliłam się co robił.. zapisywał swój numer.
-Poczekaj.. chwila.. proszę bardzo księżniczko- podał mi iPhona z uśmieszkiem na twarzy- Oh ktoś do mnie napisał!- wyciągnął z kolei swój telefon i odczytał wiadomość.. ode mnie.. Wypuściłam ze świstem powietrze z poirytowania. Ugh jaki on jest nieznośny. 
Po kilku minutach poczułam, że dzióbie mnie w plecy i rzuca mi karteczkę. Rozwinęłam ją i przeczytałam tekst wiadomości 
"Jesteś zła za to że Cię zaczepiam?"
Kurde, odpierdolnijta się. Wzięłam długopis do ręki i szybko mu odpisałam.
"Po porostu jesteś denerwujący. Na dodatek wczoraj kazałeś mi wsiąść do swojego auta"
Odrzuciłam karteczkę i po chwili otrzymałam odpowiedź. 
"Zaczepiam Cię, bo Cię lubię. A kazałem ci wsiąść, bo nie lubię jak mi się odmawia"
"Słuchaj jaki pan Petterson ma w domu kominek:)Jak chcesz o tym pogadać to na przerwie"- Odpisałam, słysząc o czym mówi wykładowca.
"Jesteś niesamowita! :* " -Nie spodziewałam się takiej odpowiedzi. Czy oni się zmówili? Najpierw Liam wyjawia, iż Marcel powiedział, że jestem czarująca, a teraz Harry pisze mi, że jestem niesamowita. Jednak bliźniacy telepatycznie się porozumiewają, nawet Harry i Marcel. 
Czułam, że dzisiejszy wieczór będzie tak samo dziwny jak dzień. Wtedy nie wiedziałam nawet, jak bardzo.

____________________________________
Hey, hi, hello!
Jest tak długo przez was upragniony rozdział :D
Miałam go dodać we wtorek (moje urodziny :D zapamiętajcie datę 4 luty!! :D) ale tak się domagacie, że nie miałam wyjścia xd
I teraz jest sprawa ! Potrzebuję 2 osób do prowadzenia kont Marcela i Harrego na tt :)
Muszą to być oczywiście osoby, które regularnie czytają bloga i orientują się w sytuacji :) Jeśli ktoś chce prowadzić niech się zgłosi do mnie na tt (@Madzixxxxx) a ja wybiorę kilka osób ( Jeśli zgłosi się więcej osób, wtedy stworzę konta dla kilku innych bohaterów :D
TO TERAZ ZRÓBCIE MI NIESPODZIANKĘ URODZINOWĄ I ZRÓBCIE MI SPAM KOMENTARZAMI POD ROZDZIAŁEM :D
Kocham i pozdrawiam♥
Mary x.



36 komentarzy:

  1. Genialny, czekam na kolejne! :) i wczesniejszego wszystkiego najlepszego ♥ @ilovemybadboy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega rozdział:D Fajnie,że Harry został przedstawiony od takiej łagodniejszej strony :D Czekam na kolejny rozdział i oczywiście Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin ♥ @Bianka_x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jest świetny :3 aww uwielbiam Harrego <3
    @NiallAkaAngel_

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tej imprezie to będzie ciekawie haha xD

    OdpowiedzUsuń
  5. robi się jeszcze lepiej niż było!
    marcel chyba nie chciał aby zoe się dowiedziała to co powiedział liam'owi haha
    a jak wtedy harry napisał do niej ' jesteś niesamowita ' to mi trochę nie pasowało do charakteru jego. możesz zrobić z niego serio takiego bad boy'a ale dla niej czasem łagodniejszy

    wiesz mam pomysł na impreze haha
    że niall będzie się do niej przystawiał i wg a ona da mu się ' porwać do tańca i harry będzie zazdrosny . potem po tańcu niall zabierze ją na góre ( harry pójdzie za nimi ) - i on będzie próbował coś jej zrobić ( wiesz.. ) a ona nie będzie chciała i harry wpadnie tam i ją uratuje a ona ucieknie z imprezy z płaczem i wpadnie na marcela który chodził przed akademikiem i rozmyślał czy nie pójść tam haha

    proszę przeczytaj mój komentarz i odpowiedz mi bo chcę się dowiedzieć czy uwzględnisz mój pomysł ☼ ♥

    @ta_brzydka

    P.S.
    wszystkiego naj najlepszego z okazji urodzin i żeby twoje marzenia się spełniły! i duuużo weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Spam urodzinowy
    Spam urodzinowy
    Spam urodzinowy
    Spam urodzinowy
    Spam urodzinowy

    Rozdział świetny jak zawsze ^^
    Więc masz urodziny we wtorek ?
    Zapamiętam :)
    Które to ?
    Więc życze ci wszystkiego najlepszego , spełnienia marzeń , spotkania idoli i dużo miłości <3
    Co do rozdziału...
    Harry podrywa Zoe tak ?
    Ją też chce przelecieć czy jak ?
    Oby nie
    Marcel jest przesłodki *-*
    Czekam na następny :*
    @xRightNowx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 16 urodziny :)) +dziękuję wszystkim za życzenia♥

      Usuń
  7. wooow super czekam na kolejne<33 @Jaqueline8710

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział. Ciekawe co wyniknie z tej imprezy. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    Wszystkiego Najlepszego :***
    @MoniaPoland1

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny. Czekam na wiecej fragmentow z Harrym.
    Wszystkiego najlpszego :D
    dark-angel-harry-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski! ♥ Hahaha. Harry, jakie tanie chwyty na podryw XD Ciekawe co będzie po zajęciach... Mmmm @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu! Tak bardzo czekałam na ten rozdział i już jest ;**. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że jak dla mnie jest za krótki, ale genialny ;**. Nie mogę się doczekać tej imprezy xd. Coś sądzę, że Zoe spotka tam Harry'ego ^.^
    A tak w ogóle to pisałam Ci już, że masz fajną playlistę ? Czekam na nowy rozdział ;**.
    Życzę weny! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Czadowy rozdział, ciekawe co stanie sie na tej imprezie xd + WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) Wszystkiego Dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest wspaniałe. Nie wiem czy już Ci mówiłam, ale nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału xx
    @I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  16. ooooooo Harry'emu i Marcelowi podoba się Zoe :)
    Ciekawe co się stanie na tej impezie ... ;)
    Świetnie piszesz. Czekam na nn <3
    + Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin
    (już tak na przyszłość ci składam xd) @TruskawkaaxD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu to jest takie fvgybhnujcfvgybhnuj. Czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie potrafię pisać ładnych i długich komentarzy przepraszam za to, ale życzę ci wszystkiego najlepszego masę weny na te świetne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WSZYSTKIEGOO NAJLPESZEGOOOOO <3 zdrowia, szczęścia i wg miłości i radości i weny <3 hihi :) rozdział superrr jak zawsze :) z niecierpliwościa czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  20. NAJLEPSZEGO SKARBIE ;**. DUŻO ZDRÓWKA, PIENIĘDZY, SPOTKANIA 1D I CZEGO JESZCZE CHCESZ ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. A więc wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń <3. FF fajny chodź rozdziały trochę za krótkie, ale mam nadzieję, że z czasem się to zmieni :D. Życzę weny i czekam na następny x
    @EdziaCyrklaff

    OdpowiedzUsuń
  22. To dzisiaj więc...NIALLEPSZEGO <33
    Życzę Ci spełnienia marzeń,spotkania 1D,wymarzonych prezentów,uroczego chłopaka,prawdziwych przyjaciół,dużo kasy,zdrowia i tego co Niallepsze <33
    A co do rozdziału...woho.Jest super.Szkoda tylko że tak rzadko dodajesz.Nie zamierzam Cię pospieszać.Rozumiem.Nie każdy ma na to czas.Ok.CZekam na nexta :** I jeszcze raz wszystkiego Niallepszego ♥
    @Agata8317

    OdpowiedzUsuń
  23. Wczoraj (4) nie działał mi internet,a chętnie złożyłabym ci życzenia -,- a więc to takie spóźnione...

    WSZYSTKIEGO NAJJJJJJ!!!!!!!!!
    Zdrowia szczęścia i wszystkiego o czym marzysz!!!! i duuuuuużo weny xdd

    Rozdział cudowny <333 Nie mogę się doczekać nowego *.* pisz dalej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział,szkoda,ze taki krotki.. Ale mimo wszystko cudowny :)
    Uwielbiam te ich dziwną relacje.Harry jest taki nie przewidywalny !:D a Marcel taki słodziak haha
    Do nexta! I spoznione WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO <3
    Syl xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny rozdział! Wszystkiego naj jeszcze raz kochanie xx
    Nie mmogę się doczekać następnego :) @siemaJus x

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite. Podoba mi się to opowiadania.
    Zu ma do wyboru albo Marcela albo Harrego. Jedno jest pewne kogoś zrani.
    Proszę o informowanie mnie o nowych rozdziałach na tt
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na nexta pisz dalej proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. O niiiieee , Ja cię zabiję , bo teraz jestem strasznie ciekawa jak będą wyglądały dalsze rozdziały . Nie mogę się doczekać następnego rozdziału xx @TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego Najlepszego ♥ trochę spóźnione ale są :D Rozdział ciekawy jak zawsze ;) Z niecierpliwością czekam na następny ;)
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego naj :*
    prezentów i Harrego zaspanego <3

    OdpowiedzUsuń
  31. genialne ! wyczuwam mały romansik...

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam twoje ff jest najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham normalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham to <3
    brak mi aż słów

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy