piątek, 24 stycznia 2014

Rozdział 5

ZWIASTUN W NOWEJ ZAKŁADCE !! :D

Harry's POV:

-Hahaha dałeś ciała Harry, odpuściłeś sobie i dałeś się pomiatać dla Marcela- zarechotał Zayn, prosto w moją twarz.
-Zamknij się, po prostu się zamknij, Zayn- wysyczałem przez zęby.
-Woah stary, spokojnie! żartowałem.
-Po prostu, nie chce mi się kłócić z tym jebanym okularnikiem i tyle- kurwa irytował mnie, ale był moim bratem, nie mogłem uderzyć go ani nic.
-Powinieneś pokazać swojemu braciszkowi gdzie jego miejsce, jeszcze ci laski będzie zabierał- zakpił Louis, podnosząc swój plecak z ziemi.
-A tak ogólnie.. ta laska.. rawrr, chętnie bym ją przeleciał- oh, Boże Niall serio..
-Jest dla ciebie za dobra, idź poszukać kogoś innego- przewróciłem oczami, na jego durne fantazje.
-Sugerujesz, że jest zbyt grzeczna żebym ją wyruchał?- zapytał- Stary, żadna laska nie oprze się mojemu urokowi osobistemu- poprawił włosy z udawanym entuzjazmem.
-W tej szkole jest pełno dziwek do ruchania, po prostu odpuść ją sobie- krzyknąłem, zwracając uwagę niektórych uczniów.
-A co Harry.. może jesteś zazdrosny, pewnie ci się spodobała i sam chciałbyś ją przelecieć- zakpił- idź do Marcela, może cię z nią umówi- Było jasne ze chce mnie wkurwić i upokorzyć. Nie wytrzymałem i przyparłem go o ścianę.
-Przyrzekam Niall, że jeżeli w tej chwili się nie zamkniesz wylecisz przez to okno- wysapałem. Tak, dziewczyna była ładna, ale to nie znaczy, że jestem o nią zazdrosny.
-Uspokój się, jesteś ostatnio strasznie nerwowy, stary- Niall poklepał mnie po ramieniu. Chwilę potem rozbrzmiał się dzwonek. Wypuściłem Nialla i wszyscy ruszyli na swoje zajęcia. Chłopcy byli w wyższych klasach, ale to ja rządziłem i byłem najsilniejszy. Podniosłem plecak i ruszyłem zatłoczonym korytarzem mierząc się z podnieconymi dziewczynami które wystawiały w moją stronę swoje biusty. Wszystkie były takie puste, ale lubiłem je wykorzystywać.

                                                               ***

Zoe's POV:

Geometria wykreślna.. czuje, że chyba znienawidzę ten przedmiot. Weszłam do sali jako ostatnia, więc spojrzenia wszystkich padły na mnie. Nie lubię być w centrum uwagi. Zawsze trzymałam się z tyłu i nie byłam zbyt popularna w szkole, miałam jedynie kilku przyjaciół. 
Na sali nie było żadnej znajomej twarzy, więc w ciszy podeszłam do wolnej ławki z tyłu.
-Cześć, mogę się przysiąść?- usłyszałam pytanie obok siebie. Ładna blond włosa dziewczyna stała obok  z uśmiechem na ustach.
-Jasne siadaj, jestem Zoe- podałam dziewczynie dłoń.
-Rosalie- uścisnęła ją z sympatią- niestety nie znam nikogo na tych zajęciach- przyznała.
-To tak jak ja..
-Dobrze, cisza zacznijmy zajęcia- przerwał harmider wykładowca.
bla, bla, bla.. po prostu emocje jak przy zbieraniu porzeczki. Jeśli zajęcia z geometrii będą zawsze takie nudne, mogę spokojnie na nich spać. Zamiast się skupić całą lekcje rozmawiałam z Rose.
DZYYYYYYYŃ
No nareszcie ! Wszyscy wypadli z sali jak oparzeni.
Hmm.. co następne.. angielski.

-Widzę, że się wyspałaś na tych zajęciach- szturchnęła mnie Lu dla rozluźnienia atmosfery- wyglądasz na wyspaną, nie to co na tamtej lekcji.
-Taa.. pierwsze zajęcia bywa.. kurwa- syknęłam. Naprawdę nie potrzebowałam tu tego dupka. Chociaż, że go nie znam, już mi podpadł swoją akcją na poprzedniej przerwie.
-Kurwa idzie t.. tu- moja szafka została zamknięta przed moją twarzą z hukiem. Kurwa zostaw mnie..
-Cześć mała, jak tam?- wyszczerzył swoje śnieżno- białe zęby, ukazując bardzo widoczne dołeczki w policzkach.
-Nic, zjeżdżaj- syknęłam w jego stronę, na co lekko się skrzywił.
-Spokojnie, kochanie nie chce ci nic zrobić- nie miałam zamiaru przystawać na jego jakże miłą pogawędkę. Był przystojny, ale wystarczyło chwilę z nim pogadać a już można było stwierdzić że jest męską dziwką i głupim kutasem.
-Po prostu się odczep, nie jesteś w moim typie- zadrwiłam. Moja przyjaciółka tylko stała z boku przypatrując się konferencji z wyraźnym zdziwieniem.
-Oh kochanie.. i tu się mylisz- nie słuchałam go.. zamiast tego zerkałam na jego tatułaże na rękach i ramionach, oraz te które przebijały się przez cienki materiał białej koszulki.
-Podobają ci się?- zachichotał, widząc jak wpatruje się w jego ciało. Poczułam jak moje policzki robią się różowe. Czy ja zawszę muszę się rumienić?
-Co masz teraz?- zapytał patrząc na mój plan który trzymałam w ręce.
-Angielski- nie mów,że ty też, nie mów, że ty też.
-Ooo ja też- ugh, moje modlitwy nie zostały wysłuchane.
-Super- przedrzeźniałam, jego entuzjazm, na co tylko wywrócił oczami.
-Eghem- odchrząknęła Lu- Nie zapoznasz mnie ze swoim znajomym?
-Ah tak, przepraszam.. Harry, Lucy, Lucy, Harry- oh boże jakby wiedziała, jaki on jest, z pewnością nie chciałaby go nigdy znać.
-Miło mi cię poznać Harry- przymilała się dziewczyna. Chłopak tylko patrzył na mnie z miną "RATUJ!!" Hahaha zabawne, ale należało mu się. Na szczęście nie trwało to długo, ponieważ zadzwonił dzwonek.

                                                              ***

-Zoe Destiny Smith
-Jestem- odkrzyczałam. Kurwa, dlaczego ten profesor musi czytać nasze pełne imiona i nazwiska. Nienawidziłam tego drugiego imienia. Jak rodzice mogli mnie nim tak skrzywdzić? 
Wtem usłyszałam rechot za sobą. Doskonale wiedziałam do kogo należał. Harry
-Destiny- powtórzył i ponownie zarechotał- podoba mi się.
-Spróbuj jeszcze raz mnie tak nazwać, a moja torba poleci prosto w twoją twarz- odszczekałam.
-Harry Edward Styles
-Obecny
Tym razem ja zachichotałam. Edward to imię jak dla jakiegoś księcia a Harry wcale go nie przypominał.
Chłopak tylko dzióbnął mnie w plecy na co wydałam grymas
-Nie dotykaj mnie Edwardzie- przekomarzanie się z nim było dość zabawne, zważając na to że Harry to kompletny dupek można było powiedzieć, że gdy robi się z niego jaja wydaje się być jaszcze bardziej żałosny.
-Nie nazywaj mnie tak- wymamrotał.
-Wzajemnie
-Destiny i Edward, czy ja wam nie przeszkadzam?- spojrzał na nas spod swoich okularów profesor. Na jego słowa cała grupa spojrzała na nas przez co zrobiłam się cała czerwona. Ugh nienawidzę go.
                                                           ***

Kolejne zajęcia minęły mi spokojnie. Nie natknęłam się na Harrego i jego grupę za co szczerze dziękuję Bogu. Kończyłam lekcje wcześniej niż Lucy, dlatego musiałam iść do akademika sama. Rozważałam czy nie podjechać autobusem, ale widząc, że jest ładna pogoda postanowiłam się przejść czego potem pożałowałam, ponieważ obok mnie zatrzymał się czarny Land Rover, w którym był nie kto inny tylko Harry.
Uchylił przyciemniane okno i patrzył na mnie spod łba.
-Wsiadaj podwiozę Cię- zaproponował.
-Nie mówisz poważnie prawda? Zjeżdżaj, nie potrzebuje twojej podwózki, przejdę się- odszczekałam, na co ten ruszył z piskiem opon i parę metrów przede mną zajechał mi drogę.
-Kurwa dobrze się czujesz?!
-Wsiadaj albo sam cię wsadzę do tego pierdolonego samochodu!- w tamtej chwili na prawdę się go przestraszyłam, więc pospiesznie wsiadłam na siedzenie pasażera. On naprawdę był nienormalny i Bóg wie co by się stało gdybym nie wykonała jego polecenia. Jak to możliwe, że na zajęciach droczył się ze mną a tu nagle zrobił się tak agresywny?
Droga minęła w kompletnej ciszy. Nakierowywałam go tylko, gdzie ma jechać, wymieniając przy tym kilka spojrzeń.
Gdy wjechał na parking, pospiesznie odpięłam pasy, podziękowałam i już miałam wychodzić, ale zorientowałam się że drzwi są zamknięte. Co do cholery?
-Wypuść mnie- zażądałam, na co on posłał mi cwaniacki uśmiech i wskazał palcem na swój policzek. No nie..tego już za wiele, czy on serio chce żebym go tam pocałowała?
-Pierdol się Styles- wybełkotałam i nacisnęłam pierwszy lepszy guzik. Drzwi natychmiastowo uległy. Ale mam szczęście! Wyskoczyłam szybko z auta. Będąc już parę metrów usłyszałam tylko jego śmiech i stłumiony krzyk.
-Do zobaczenia słonko, jutro na zajęciach!
Co za dupek. Znam go jeden dzień a już go nienawidzę.
-Cześć Zoe!- z moich przemyśleń wyrwał mnie głos Marcela..


______________________________________
Witajcie! Wybaczcie, że dopiero teraz rozdział, ale czekałam na zwiastun :))
Ogólnie wyjeżdżałam i nie miałam kiedy go pisać. Jak widzicie jest nowy wygląd i chciałam za to podziękować mojej koleżance @zaynxxpolandxx
 i jej koleżance (nick do tt na nagłówku :D Nie wstawiam bo nwm co to jest hah) za tak cudowną robotę ♥
Chciałam również strasznie podziękować @asslousosexy za zrobienie zajebistego zwiastunu KC ♥
50 komentarzy następny rozdział :D
Jeśli przeczytałaś/eś zostaw komentarz :)







65 komentarzy:

  1. Awww fajnie będzie jak będą parą Hazz <3 a z Marcelem będzie przyjaciółmi :)
    @NiallAkaAngel_

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry jest taki nieprzewidywalny
    I like it
    Rozdział świetny *-*
    Zwiastun też *-*
    Czekam na nexta
    @xRightNowx

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdzial swietny, pisz czesciej x @ilovemybadboy

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! Nie mogesie doczekc nstepnego! @YourLive_Voice

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba tez rozdział !
    jest taki w pewnym sensie uroczy jak i drapieżny haha
    jestem w prawie 100 % przekonana co wydarzy się następnym razem ale chcę poczekać na następny rozdział aby się dowiedzieć czy miałam rację

    @ta_brzydka

    OdpowiedzUsuń
  6. super! podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny !!! Harry jest takim dupkiem czy tylko udaje ??? Czekam nn ;*
    Xoxo @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  8. UUUUUUUUUUUU ale się dzieję, ciekawe co chodzi po głowie Harremu w związku z Zoe <3 + Marcel <3 Czekam na nn ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jessssuuu. Harry opanuj się człowieku xd Szybko kolejny xx
    @I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest tak świetne że napisałam piosenkę dla ciebię ;)
    "Boska, Boska,
    jest twa twórczość,
    Aj, chcę Cię złapać
    Aj, aj chcę Cię złapać

    Prześliczna, prześliczna
    Twa pomysłowość mnie zabija
    Aj, chcę Cię złapać
    Aj, aj, chcę Cię złapać

    A gdy Cię złapie,
    Aaaaa gdy Cię złapie,
    To posadzę przed komputerem,
    Aj, chcę Cię złapać
    Aj, aj, chcę Cię złapać

    A teraz już wiesz że gdyyy Cię złapie
    To będziesz pisać tak długo aż powieeem stop !
    Aj, chcę Cię złapać
    Aj, aj, chcę Cię złapać"

    Powyższy tekst nie miał na celu wystraszenia autorki i nie był groźbą porwania. Chyba...
    @PolusiaLove

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się nieźle. Czekam na nexta <3 ~@heroineNialler

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo daaalej :DDD biedny Marcel :(( zobaczy Zoe z tym.....dupkiem
    ... (wybacz Harry) ;__; hahahahahhahahahahahhahahahaaha

    OdpowiedzUsuń
  13. ''Podniosłem plecak i ruszyłem zatłoczonym korytarzem mierząc się z podnieconymi dziewczynami które wystawiały w moją stronę swoje biusty. Wszystkie były takie puste, ale lubiłem je wykorzystywać.'' HAHAHA :D Potem uśmiech z twarzy mi nie schodził! Jedno z lepszych opowiadań jakie czytam! Świetne! <3 Pięknie piszesz... Nie mogę się doczekać kolejnego! @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurde... Aż 50 komentarzy ma być ;< A ja chcę nexta ;C @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mi się podoba, że piszę kilka komentarzy, żeby następny rozdział szybciej się pojawił ! :) @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  16. Destiny i Edward: PASUJE ! :D @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  17. I to jedno pytanie: Harry czy Marcel?

    Whatever, swietny rozdzial. Opowiadanie coraz bardziej wciaga. I do tego zwiastun hsisyhdbdigsis :-) Nie moge doczekac sie kolejnych rozdzialow .

    Pozdrawiam ~@ilymyblonde

    OdpowiedzUsuń
  18. ten blog jest super...takie bhjdscjncsdk czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  19. omg ale to jest fajne nie mogę się doczekać dalszej części

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze nie mam pojęcia jak mnie znalazłaś na TT i podałaś ten link ale się cieszę, i będę wpadać tu częściej to znaczy też komentować ;P I tam był fragment że wg Zoe Hazz jest "Damską dziwką" nie powinno być męską ;P Już nie umiem doczekać się następnego :D
    mój tt jak coś @wiki_piech

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki banalny, latwy jezyk i zbyt malo opisow. Bedziesz informowac? @tajnypseudonim

    OdpowiedzUsuń
  23. To opowiadanie jest świetne! Ten rozdział także *-* Pisz jak najdłuższy czas! <3 Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :3
    @Liam_My_Loves

    OdpowiedzUsuń
  24. ssszcmzxbcmzxbczx.........Harry będzie rywalizował :) hmmmm ciekawie xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku świetny *.* czekam nn <3

    OdpowiedzUsuń
  26. wow świetny rozdział jak i całe opowiadanie czekam na next i mołgabyś mnie informować ??? @gostek_

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozdział jest cudowny! Nie mogę się doczekać następnego! Ciekawi mnie co Marcel powie Zoy(? Nie wiem czy dobrze odmieniłam, i czy w ogóle to imię się odmienia xd) I jak zareaguję na to, że Harry ją podwiózł. Moim zdaniem Harry robi teraz to wszystko żeby pokazać Marcelowi, że to on jest tym lepszym, choć to tylko moja opinia. Mam nadzieję, że szybko przybędzie tutaj kolejnych 20 komentarzy i niedługo będę mogła przeczytać kolejny rozdział.

    Do następnego xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham ten blog jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekam na next mogłabyś mnie informować @Nicole_Kitten1D uwielbiam twój blog jest zaje..sty

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega mega podoba mi sie to jak Harry jest nie grzeczny hehe ciagle sie usmiecham genialne a Marcel taki miły i sympatyczny uwielbiam kochane piszemy kom piszemy heheh

    OdpowiedzUsuń
  31. Hahaha dobre Niall hahah a Harry zazdrosny hahahah mega hahah

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze tylko 15 kom damy rade uwielbiam twoj blog opowiadanie i czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham to co piszesz jest wspaniałe to najlepsze opowiadanie jakie czytam własnie takiego czegoś szukałam kc siostro

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodki Marcel i nie grzeczny Harry ta dziewczyna przypomina troche mnie i to mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham kocham kocham i jeszcze raz kocham kocham kocham oh kocham

    OdpowiedzUsuń
  36. Czytam i bd czytac czekam na next uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  37. CUDOWNE <3Ale się wciagnęłam PISZ KOLEJNY BO JUŻ SIĘ NIE MOGE DOCZEKAC <3


    aj już obserwuje moge liczyc na to samo ? :3
    scaryroom1408.blogspot.com/ Komentarze mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  38. Taki cudowny *.* taki idnzuhewbgshjsjx *.* kocham :(( kiedy kolejny kiedy kolejny ????????

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za to, że wysłałaś mi link do bloga na TT.
    Twoje opowiadanie jest świetne i już nie mogę się doczekać nowego rozdziału ;)
    @MoniaPoland1

    OdpowiedzUsuń
  40. Opowiadanie jest boskie, dzięki że wysłałaś mi link na tt :) czekam na następny ;)
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  41. b.dobry :) @zxcvkf

    OdpowiedzUsuń
  42. Boże dziękuję :)
    Gdyby nie ta cudowna maszynka do zarabiania pieniędzy (tzn. Twitter) w życiu bym się nie dowiedziała o tym ff :)
    Fabuła zaciekawiła mnie od razu. Podoba mi się ta przepaść miedzy Marcelem a Harry'm. Jeden uroczy drugi zaś przerażający. Ciekawi mnie jak dalej potoczą się losy tego "trio" :PP
    Rozdział boski i mam tylko nadzieję, że następny pojawi się bardzo szybko.
    Pozdrawiam i życzę weny
    @RealAlcia
    :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Przytrafiło Ci się kilka literówek i lepiej by było gdybyś rozwinęła opisy np. wyglądu sali. Ulepszyłoby to cały fanfic. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział i życzę weny Lenaya :) x

    OdpowiedzUsuń
  44. perfekcyjny ;) x

    /@bereyy

    OdpowiedzUsuń
  45. jeeejku, jaki cudowny ;o

    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. KOŃCZYĆ W TAKIM MOMENCIE? ZaJEBISTE

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej. Po pierwsze- kończyć w takim momencie?! Po drugie -zajebiście zajebiste *.* Po trzecie nie mam nic przeciwko, a może sama na to wpadłaś, ale fragment z buziakiem i drzwiami jest podobny do tego: http://timeofdying-fanfiction.blogspot.com/2013/10/rozdzia-drugi.html?m=1

    Pozdrawiam, NN <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie świetne opowiadanie! Pierwszy raz natknelam się na takie. Jest inne niż te.które czytam i to mi sie podoba :)
    Oby rozdział pojawił się szybko :
    Może zrobusz tak że nowy będzie wtedy jak będzie tyle komentarzy ile bbędziesz chciała np 50? Ale to twój wybór ja tylko proponuje :)
    Kocham @siemaJus xx


    OdpowiedzUsuń
  49. 55 komentarz ^.^
    Więc kiedy nowy rozdział? ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ;C
      Wybaczcie ale nawet nie zaczęłam go pisać.. myślałam że 50 komentarzy będzie się ciągnęło tygodniami a tu proszę :)
      Zresztą 2 kom są moje a kilka było od tej samej osoby więc się nie liczy haha ;D

      Usuń
    2. Ranisz :<.

      Usuń
  50. Przepraszam, już zaczęłam pisać ;c
    Jestem strasznym leniem, nie wiem jak sformułować, to wszystko co mam w głowie na logiczne zdania. Do tego mam ferie i całymi dniami robię dziwne rzeczy albo oglądam filmy xd Jeżeli czujecie się urażeni, że nie dodaję to serio przepraszam, może jutro lub pojutrze dodam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się cierpliwie poczekać ;)

      Usuń
  51. hej :) nominuję Cię do Liebster Award ! info u mnie :)
    mywaytobehappy95.blogspot.com
    Syl xx

    OdpowiedzUsuń
  52. I gdzie ten 6 rozdział ;**?

    OdpowiedzUsuń
  53. Zostałaś nominowana do Liebster Awards. Więcej informacji tutaj: http://fanfiction-on-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. to jest takie zajebiste! aww

    OdpowiedzUsuń
  55. ten rozdział był genialny <3
    dwa tyrany się spotkały. Harry i Zoe są jak dwa ognie, lubią trzymać się swojego i są strasznie uparci i to jest super

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy