wtorek, 25 lutego 2014

Rozdział 8

-Otworzyć?- zapytał szeptem, aby nieznajomy za drzwiami nic nie usłyszał.
-Jeśli możesz- odpowiedziałam równie cicho co on. Walenie w drzwi się ponowiło, tym razem z większą siłą dlatego ponagliłam Marcela ręką, aby wariat za drzwiami ich nie wyłamał. Marcel uchylił je lekko i wyłupił oczy ze zdziwienia.
-Harry? Co ty tu robisz?- zrobiło mi się gorąco na te słowa. Po co on tu do cholery przychodzi?
-To samo pytanie mógłbym zadać tobie- odszczekał na siłę wpychając się do pokoju.
-To chyba nie jest dobry pomysł, Zoe nie najlepiej się czuje- poinformował brata blokując mu drogę.
-Zejdź mi z drogi Marcel, muszę się z nią zobaczyć- pchnął jego rękę, która stała mu na drodze.
-Harry, po co tu przyszedłeś?- załkałam łapiąc się za bolącą głowę.
-Musiałem sprawdzić, czy nic ci nie jest
-Jak widzisz, dzięki twojej interwencji żyję. Dzięki za troskę i pomoc, ale teraz wolałabym zostać sama- odpowiedziałam. Niby nie chciałam, żeby tu przychodził, ale tak naprawdę potrzebowałam go tak samo jak Marcela. Nie chciałam przyznać tego przed samą sobą, ale był mi wtedy tak cholernie potrzebny. Może to przez, to ,że jestem napita? A może jestem mu wdzięczna za to co dla mnie zrobił? A może to dlatego, że uważam, że jest cholernie pociągający?
-Tak naprawdę nie chcesz żebym szedł prawda?- odpowiedział, jakby czytał w moich myślach. Nie odpowiedziałam nic, bo powiedział jedynie prawdę a ja nie chciałam go okłamywać.
-To, może ja zostawię was samych...żebyście.. mogli pogadać.. - gdy Marcel wypowiadał te słowa, można było wyczuć, że nie chce tego robić, ale również nie ma zamiaru wyganiać stąd Harrego ani przebywać w jego towarzystwie. Czy on się go boi?
Drzwi się zamknęły a ja podniosłam się z pozycji leżącej patrząc na Harrego.

-Więc po co chciałeś mnie zobaczyć?- zapytałam gdy usiadł na skraju łóżka. Księżyc święcił przez okno prosto na niego, przez co wyglądał jeszcze bardziej seksownie. Boże.
-Wybiegłaś zapłakana z akademika, ponieważ Niall chciał Cię zgwałcić to chyba wystarczający powód żeby się o kogoś martwić prawda? Właśnie po to tu przyszedłem.


-Odkąd to jesteś taki troskliwy panie Styles?- Panie Styles? Matko chyba jest coś ze mną nie tak.
-A co z Niallem?- zapytałam szybko gdy ten zaczął się śmiać z doboru moich słów. Szybko spoważniał i zrobił obojętną minę.
-Wpierdoliłem mu- odpowiedział, jak gdyby nigdy nic.
-Co?! Jak to wpierdo.. pobiłeś?- alkohol w moich żyłach wciąż robił swoje.
-A co miałem puścić mu to płazem? Niech ma nauczkę, że mojej kobiety się nie dotyka- zakrył szybko usta dłonią gdy zdał sobie sprawę z tego co powiedział.
-Jak to twojej kobiety Harry?!- zaczęłam krzyczeć nie do końca wiedząc dlaczego.
-Nie jestem dziewczynką do zaklepania i do przelecenia, nie jestem twoją własnością- kontynuowałam moją wypowiedź gdy nic nie odpowiadał.
-Ale ja nie chce Cię przelecieć ani zaklepywać! Po prostu...
-Co po prostu Harry?! No co?!- wydarłam się coraz bardziej się do niego przybliżając.
-Nie wiem.. po prostu nie chce żeby ktoś Cię pragnął a tym bardziej dotykał- jego słowa zbiły mnie z logicznego myślenia. Mogę przypuszczać, że mówi to tylko dlatego, że chce się ze mną pieprzyć, ale wydawało mi się to w tamtej chwili strasznie pociągające.
-Harry, ty jesteś o mnie zazdrosny?
-Nie.. to znaczy, nie wiem. Wiem tylko, że Niall nie może cię mieć- powiedział to z takim spokojem, że wydawało mi się, że jest aniołem. Do tego jego cudowny wygląd sprawił, że miałam ochotę go pocałować.
Widząc, że go obserwowałam uśmiechnął się do mnie uroczo ukazując przy tym dołeczki.
Nie wiem dlaczego to zrobiłam, ale zaczęłam coraz bardziej się do niego przybliżać a on do mnie. Gdy
zetknęłam się z jego różowymi ustami musnęłam je lekko, aby za chwilę przerodzić go w namiętny pocałunek. Wstałam z miejsca i usiadłam na nim okrakiem pogłębiając nasz pocałunek. Rozchyliłam lekko wargi a on nie tracąc czasu wsunął w nie swój język. Jęknął cicho kiedy  pociągnęłam za końcówki jego poburzonych loków. Był to najcudowniejszy pocałunek i chciałam, aby trwał on jak najdłużej. Najprawdopodobniej nie doszłoby do niego gdyby nie to, że byłam nadal schlana, ale wtedy nie chciałam tego zmieniać.
Gdy miałam zamiar się od niego oderwać, aby zaczerpnąć trochę powietrza usłyszałam, że ktoś otwiera drzwi. No nie! Odwróciłam się, aby zobaczyć kto jest sprawcą przerwania tak pięknej chwili i zamarłam widząc w drzwiach Marcela który trzymał na swoim ramieniu Lucy. Posadził ledwo trzymającą się na
nogach przyjaciółkę i spojrzał na nas zakłopotany. Miał powody.. siedziałam zasapana okrakiem na Harrym.
-Prze..przepraszam, już idę- wymamrotał. Widziałam jego zaszklone oczy.. dlaczego tak zareagował?
-Poczekaj, Marcel!- zeszłam szybko z Harrego i rzuciłam się pędem za nim. Nie do końca mi to wychodziło, bo się potykałam o własne kończyny, ale kiedy go dogoniłam złapałam go za ramię.
-Marcel przepraszam, że musiałeś to zobaczyć.. jest mi strasznie głupio, nie powinno do tego dojść, nie wiem co mnie podkusiło- znów zaczęłam ronić łzy. Niepotrzebnie go pocałowałam i mogłam nie dopuszczać, żeby Marcel wyszedł. Nie tak to miało wyglądać.
-Zoe, nie płacz.. nie musisz mi się tłumaczyć- wymusił lekki uśmiech i poszedł wzdłuż korytarza.
Gdy wróciłam do pokoju Harry siedział w tym samym miejscu na łóżku ze spuszczoną głową.
-Ja już pójdę- powiedział podnosząc się z łóżka i muskając mój policzek.
-Podobał mi się ten pocałunek- szepnął w moje ucho, aż mi ciarki przeszły.
Podniosłam ledwo żyjącą Lucy z podłogi i położyłam ją na łóżko, a sama zrobiłam to samo.


_______________________________________
O Boże, nie wierzę.. napisałam ten rozdział na takiej szybkości... bez pomysłu.. o ludzie ale lipa xd
Jak myślicie co będzie dalej? :D Czy Zoe któregoś z nich pokocha?
Wiecie co.. pracuje nad nowym zwiastunem, ale gify nie działają mi w programie ;c ehh
Mam do prowadzenia jeszcze konto Lucy na tt jak ktoś chce ;)
Obserwujcie mnie i bohaterów na tt (dajemy fb)
JEŚLI PRZECZYTAŁAŚ/EŚ ZOSTAW KOMENTARZ!
PROSZĘ ZRÓBCIE MI PRZYJEMNOŚĆ I DOBIJCIE DO 60 KOMENTARZY *_*

No to tego.. do następnego! :))
Mary x.



45 komentarzy:

  1. O jaaa ♥ świetnie ♥ Marcel, Harry, Marcel, Harry... sama nie wiem, kogo bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja cie!!! Marcel poczuł się zraniony czy mi się tylko wydaje? Czekam na kolejny xd

    @ewelina_697

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze to się nie spodziewałam tego pocałunku. Nie spodziewałam się że Zoe do tego dopuści
    @I_NeverGiveUp

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg zajebisty, chce więcej takich rozdziałów ehhh.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. gyerhjdfnsfvoubhnjkasiowehufgsdbnjxzksidhu Aww!
    Pocalowali się!
    Myślę że Zoe będzie z Hazzą!
    Oni do siebie pasują!
    haha xD No tak przecież Marcel jast taki sam!
    No ale cóż ja wybrałabym Harrego bo lubię buntowników! haha xD @YourLive_Voice

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział zaskakujący ;3
    Naprawdę świetnie się czyta Twoje opowiadanie.
    Oczywiście czekam na następny rozdział c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Eeeeee krótkie ale SJSVDJAA D VDGVSTJCSUJ *.* nie mogę się doczekać nowego rozdziału ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział fantastyczny :3
    Z niecierpliwością czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne <3<3<3 mam nadzieję że szybko dasz następny xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny! :) Tylko trochę głupio, że ich obu zwodzi. Tak jak Elena w Pamiętnikach Wampirów.. :< Mam nadzieję, że zdecyduje się na jednego, Harrego. @monia_official

    OdpowiedzUsuń
  11. To było takie jsjhdjdhcjsjshsh. Masz Ogromny talent, którego ci zazdroszcze ;D
    Achhh Pocałowali sie, (jej też zazdroszcze). Czekam na nexta :**
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  12. To było takie jsjhdjdhcjsjshsh. Masz Ogromny talent, którego ci zazdroszcze ;D
    Achhh Pocałowali sie, (jej też zazdroszcze). Czekam na nexta :**
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny rozdzial jejku serio sffvyhhds
    Jak sie oocalowali to bylo takie cudowne i jej tego tak zazdroszcze ;cc
    szkoda zebtaki krotki, mam nadzieje zevnn bedzie dluzszy :)
    @siemajus x

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Perfekcyjny. Szkoda mi Marcela, biedaczek. Moge go przyjac pod swoje skrzydla XD Taki Marcel tylko dla mnie, Zoe nie bedzie miala problemu z wyborem miedzy bracmi.
    PROBLEM ROZWIAZANY TAAAK!!!
    Pozdrawiam, zycze weny do tworzenia kolejnych, tak samo zabojczych rozdzialow.

    Lovki kisski i reszta tego badziewia - @ilymyblonde

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny rozdział:) @Jaqueline8710

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG! Ona to ma szczęście... Wybierać między Macelem a Harrym xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. o bosz.... to jest genialne ! pewnie wybierze Harrego....

    OdpowiedzUsuń
  18. Nwm dlaczego ale chce aby ona była z Harry'm a Marcel to bd jej przyjaciel ^^ Chciałabym tak...o Boże!!Oni się pocałowali!!njmdasbbjkfsbk ^^ Jaka ja podjarana <3 To jest super <3 Nawet chciałabym aby wybrała Harry'ego ale boję się że to zrani Marcel'a :(
    Pozdrawiam i czekam na nexta :D
    AgAtA

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział zarąbisty ;) Najbardziej mi się podobał moment z pocałunkiem.... agh czemu Marcel musiał wejść... A było tak pięknie. Mam nadzieję że Zoe będzie z Harrym. ;)
    Z niecierpliwością czekam na następny ;)
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  20. jest zajebiście koooooooochana ! xd

    muszę ci powiedzieć że podobało mi sie to choć ona głupio zrobiła tłumacząc się marcelowi ale wybrnęłaś z tego znakomicie!

    podobało mi się jak ładnie i szybko opisałaś pocałunek ,bo gdybyś dalej to ciągneła było by to na ten moment głupie...
    ale w dalszej części oczywiście, nawet seks możesz opisać xd

    myślę że zoe wybierze.... em no nie wiem .. zobaczymy przy następnym rozdziałach, ale powiem ci że główna bohaterka idealnie pasuje mi do...... - i tu ci nie powiem haha

    @ta_brzydka

    OdpowiedzUsuń
  21. Omg jsbghshhbhdg boskie zajebiste wszysto co pozytywne czeka na nexta zycze weny

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział . Mam ogromną nadzieję , że Zoe będzie z Marcelem . Nie z Harrym ale z Marcelem , Wiem że to pewnie inaczej niż wszyscy ale tak czuję xx @TediBetii

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny rozdział. Szkoda, że Marcel musiał to zobaczyć. Już sama nie wiem kogo bardziej lubię czy Marcela, a może Harrego. Niecierpliwie czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepraszam,ze to napiszę,ale opowiadanie podoba mi sie coraz mniej.. Jest fajne i wgl,ale piszesz niektore rzeczy tak nieprzemyślanie albo specjalnie tak piszesz,nie wiem. Po prostu liczyłam,ze to będzie cos ambitniejszego a tu mamy dwoch Harrych na dobrą sprawe i ona sie dziwnie czuje przy obu. No jak dla mnie to opowiadanie jest nie do ogarnięcia.
    To tylkp konstruktywna krytyka,podoba mi sie zamysł,naprawde ;)
    Powodzenia w dalszym pisaniu ;)
    Syl xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaaa Harry wkroczył do akcji!! <33 Biedny Marcel :(

    OdpowiedzUsuń
  26. o kurde ! szkoda mi Marcela,ale Harry jest lsajdjwd i kogo tu wybrać ? czekam na kolejny rozdział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Woow to się porobiło;(Żal mi Marcela...Nie wiem dlaczego, ale on jakoś bardziej mi pasuje do Zoe ;)haha takie tam ...xdd jestem szczerze bardzo ciekawa co b3dzie dalej ;)
    No nie spodziewałam się takiej akcji z Niallem ehhh.Na szczęście Harry dał radę hah ..a ten pocałunek o kurcze ?!;))osfhufbff nie wytrzymam chcę kolejny rozdział;)
    Pozdrawiam i życzę weny @Best_faan_evee

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopiero dziś odkryłam Twojego bloga, a już mogę się nazwać fanką. Genialne opowiadanie. Cholernie ciekawi mnie co będzie dalej. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ona musi byc z Harrym. Pasuja do siebie idealnie. Jak dwie krople wody. Po prostu per-fect

    OdpowiedzUsuń
  30. O em dżi boski aww :* *-* chce next już <3<3 strasznie sie wciagłam <3<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Next boski rodzial <3 next next juz <3<3

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG O.O kiedy nastepny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  33. błagam cie dodaj szybko kolejny rozdział *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. WOW *.* to było genialne

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow ile kom :D! Zaeaz zacznę czytać :3 Widaż, że fajowy XD http://we-will-forever-together.blogspot.com/ Wpadniesz? Skomentujesz? Dopiero zaczynam ;3 x

    OdpowiedzUsuń
  36. ale się porobiło :/
    ciekawe co będzie dalej i kogo wybierze
    ma pociąg do Harry'ego ale też widać że żal jej Marcela bo bardzo się z nim zaprzyjaźniła
    ale zaskoczyły mnie te słowa Harry'ego :o

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy